Nakopnite svoj B2B biznis. Jednoducho, digitálne a bezpečne.

Naštartujte s nami Vaše podnikanie.

Každý deň viac ako 1 500 áut v aukcii

Viac ako 20 000 aktívnych predajcov pripravených obchodovať

Spravodlivá, cenovo dostupná štruktúra nákladov

Potrebné dokumenty

  1. Výpis z obchodného registra alebo kópia živnostenského listu

  2. Kópia preukazu totožnosti (predná strana) alebo kópia cestovného pasu (podpisová strana) všetkých vlastníkov. V prípade občanov krajín mimo EÚ aj povolenie na pobyt.

Prečo tieto dokumenty potrebujeme?

  1. Na overenie a zabezpečenie platieb medzi kupujúcimi a predávajúcimi.

  2. Aby sme dodržiavali predpisy Úradu pre finančný dohľad (Financial Conduct Authority), ktoré sa vyžadujú od každého poskytovateľa platobných služieb.

Čo bude nasledovať?

  1. Vykonáme štandardnú bankovú kontrolu, aby sme zdokumentovali, že spoločnosť a vlastník (vlastníci) súhlasia, a že všetky právne náležitosti sú v poriadku.

  2. Následne Vám sprístupníme možnosť obchodovať na platforme.

Nemáte po ruke všetky dokumenty?

Žiaden strach.
Môžete sa zaregistrovať hneď teraz
a dokumenty nahrať neskôr.

Jednoducho odfoťte a nahrajte dokumenty pomocou svojho smartfónu

Dokončite registráciu a získajte prístup k platforme.

Zväčšiť

Máte ďalšie otázky?

Radi Vám zodpovieme všetky otázky týkajúce sa prístupu a našich služieb.

Dôveruje nám už viac ako 20 000 aktívnych profesionálov v oblasti obchodu s automobilmi v celej Európe